Preguntes freqüents
No em funciona la verificació de residència
Comprova les possibilitats següents:
Has posat el DNI o document amb tots els caràcters junts, incloent-hi la lletra al final?
Estàs segur que estàs empadronat al municipi de Parets?
Potser hi ha algun problema amb les teves dades en el registre d'empadronament. Consulta-ho a la OAC i confirma que la teva informació del Padró és correcta.
Si tots els passos anteriors no solucionen el problema, pots enviar-nos un correu electrònic a participacio@parets.cat.
No estic empadronat a Parets, per què no puc donar suport ni votar les propostes?
Donar suport o votar les propostes en la plataforma només ho poden fer les persones empadronades a Parets, ja que es tracta de prendre decisions que afectaran el municipi i les persones que hi viuen, i per tant ens sembla que són ells els qui han de prendre la decisió final. És cert que hi ha persones que no estan empadronades a Parets i que, malgrat tot, poden ser afectades per aquestes decisions, però el Padró és el cens més ampli de què disposem, que ens permet arribar al màxim nombre possible de persones i que, al mateix temps, garanteix que el procés de participació sigui segur.
No estic empadronat a Parets. Puc participar-hi?
Sí,és possible participar-hi encara que no hi estiguis empadronat. Pots participar en les trobades presencials, i també és possible fer una proposta o comentar les propostes existents a la plataforma sense necessitat d'estar empadronat. Només els suports i la votació de les propostes es limiten a les persones empadronades, de la mateixa manera que només les persones empadronades a Parets poden votar en les eleccions municipals.
Perquè serveix verificar el meu compte?
Per utilitzar el web necessites un compte d'usuari. Segons el grau de verificació podràs fer més o menys coses:
Si et registres al web amb l'adreça electrònica i no dones cap dada més (no fem el procés de verificació de residència) només podràs comentar i argumentar propostes.
Si després de registrar-te has fet la verificació bàsica, és a dir, has verificat la residència a través del web podràs donar suport i votar les propostes.
Sempre pots participar a qualsevol de les cites o trobades presencials públiques que hi ha en cada procés de participació. En funció del procés de participació, les contribucions que es realitzin de manera presencial seran recollides, publicades i accessibles a la plataforma.
Necessito telèfon mòbil o accés a internet per poder participar?
Com a norma general, per participar activament fent propostes, donant suports o votant, caldrà disposar d’un compte d'usuari completament verificat a la plataforma Decidim Parets. En funció del procés es podran establir eines de participació presencial, cites o trobades, o bé presentant la documentació a la OAC.
Com creo i verifico el meu compte?
El primer que cal és crear un compte. Crea i omple les dades que et demanen. És un requisit marcar la casella d'acceptació de les condicions d'ús. Creant un nou compte t’arribarà un correu electrònic a l'adreça que hagis especificat, i hauràs de fer clic a l'enllaç que conté "Confirmar el meu compte", per acabar de crear el compte.
Un cop creat el compte bàsic, i després d'entrar amb el teu correu i contrasenya, el sistema et donarà l'opció de fer-ne una verificació bàsica. Per fer-ho, fes clic a l'enllaç "El meu compte" de la part superior dreta, i després al botó "Verificar el meu compte". El primer que se’t demanarà és que introdueixis les teves dades de residència (número de document, data de naixement, sexe i barri de residència), per verificar que estàs empadronat al municipi de Parets (és important introduir-hi el número de document amb la lletra). Si les dades són correctes, el teu compte et permetrà donar suport i votar les propostes.
M'he oblidat de la contrasenya o no em funciona, què puc fer?
Pots sol·licitar una nova contrasenya i rebre-la al teu correu electrònic. Si la solució anterior no funciona, pots enviar un correu electrònic a l'adreça participacio@parets.cat, on et resoldran el problema associat al teu compte. En processos que tinguin cites o trobades presencials, també pots dirigir-te i participar en aquests processos sense haver-te de registrar a la plataforma.
No aconsegueixo crear el meu compte correctament
Revisa la secció "No em funciona la verificació de residència" per assegurar-te que el problema no es trobi en aquest pas, que sol ser el més freqüent. Si no s'ha solucionat, revisa la secció "Com creo i verifico el meu compte?" per assegurar-te que estàs seguint els passos adequadament. Si encara es manté el problema, pots enviar un correu electrònic a l'adreça participacio@parets.cat, i rebràs assistència.
Com puc canviar la meva adreça electrònica, el meu nom d'usuari, la contrasenya, donar-me de baixa o activar o desactivar les notificacions que m'arriben al correu electrònic?
Fes clic a l'enllaç "Entra", introdueix la teva adreça electrònica i la contrasenya, i prem el botó "Entra". Un cop fet això, fes clic a l'enllaç "El meu compte", on trobaràs totes les opcions que et permetran canviar la teva adreça electrònica, nom d'usuari, contrasenya, donar-te de baixa o activar o desactivar les notificacions. Un cop fet el canvi adequat, assegura't de fer clic al botó "Desa els canvis".
Compartir