Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Preguntes freqüents

No em funciona la verificació de residència

Comprova les possibilitats següents:

  • Has posat el DNI o document amb tots els caràcters junts, incloent-hi la lletra al final?

  • Estàs segur que estàs empadronat al municipi de Parets?

  • Potser hi ha algun problema amb les teves dades en el registre d'empadronament. Consulta-ho a la OAC i confirma que la teva informació del Padró és correcta.

  • Si tots els passos anteriors no solucionen el problema, pots enviar-nos un correu electrònic a participacio@parets.cat.


No estic empadronat a Parets, per què no puc donar suport ni votar les propostes?

Donar suport o votar les propostes en la plataforma només ho poden fer les persones empadronades a Parets, ja que es tracta de prendre decisions que afectaran el municipi i les persones que hi viuen, i per tant ens sembla que són ells els qui han de prendre la decisió final. És cert que hi ha persones que no estan empadronades a Parets i que, malgrat tot, poden ser afectades per aquestes decisions, però el Padró és el cens més ampli de què disposem, que ens permet arribar al màxim nombre possible de persones i que, al mateix temps, garanteix que el procés de participació sigui segur.

No estic empadronat a Parets. Puc participar-hi?

Sí,és possible participar-hi encara que no hi estiguis empadronat. Pots participar en les trobades presencials, i també és possible fer una proposta o comentar les propostes existents a la plataforma sense necessitat d'estar empadronat. Només els suports i la votació de les propostes es limiten a les persones empadronades, de la mateixa manera que només les persones empadronades a Parets poden votar en les eleccions municipals.

Perquè serveix verificar el meu compte?

Per utilitzar el web necessites un compte d'usuari. Segons el grau de verificació podràs fer més o menys coses:

  • Si et registres al web amb l'adreça electrònica i no dones cap dada més (no fem el procés de verificació de residència) només podràs comentar i argumentar propostes.

  • Si després de registrar-te has fet la verificació bàsica, és a dir, has verificat la residència a través del web podràs donar suport i votar les propostes.

Sempre pots participar a qualsevol de les cites o trobades presencials públiques que hi ha en cada procés de participació. En funció del procés de participació, les contribucions que es realitzin de manera presencial seran recollides, publicades i accessibles a la plataforma.

Necessito telèfon mòbil o accés a internet per poder participar?

Com a norma general, per participar activament fent propostes, donant suports o votant, caldrà disposar d’un compte d'usuari completament verificat a la plataforma Decidim Parets. En funció del procés es podran establir eines de participació presencial, cites o trobades, o bé presentant la documentació a la OAC.

Com creo i verifico el meu compte?

El primer que cal és crear un compte. Crea i omple les dades que et demanen. És un requisit marcar la casella d'acceptació de les condicions d'ús. Creant un nou compte t’arribarà un correu electrònic a l'adreça que hagis especificat, i hauràs de fer clic a l'enllaç que conté "Confirmar el meu compte", per acabar de crear el compte.

Un cop creat el compte bàsic, i després d'entrar amb el teu correu i contrasenya, el sistema et donarà l'opció de fer-ne una verificació bàsica. Per fer-ho, fes clic a l'enllaç "El meu compte" de la part superior dreta, i després al botó "Verificar el meu compte". El primer que se’t demanarà és que introdueixis les teves dades de residència (número de document, data de naixement, sexe i barri de residència), per verificar que estàs empadronat al municipi de Parets (és important introduir-hi el número de document amb la lletra). Si les dades són correctes, el teu compte et permetrà donar suport i votar les propostes.

M'he oblidat de la contrasenya o no em funciona, què puc fer?

Pots sol·licitar una nova contrasenya i rebre-la al teu correu electrònic. Si la solució anterior no funciona, pots enviar un correu electrònic a l'adreça participacio@parets.cat, on et resoldran el problema associat al teu compte. En processos que tinguin cites o trobades presencials, també pots dirigir-te i participar en aquests processos sense haver-te de registrar a la plataforma.

No aconsegueixo crear el meu compte correctament

Revisa la secció "No em funciona la verificació de residència" per assegurar-te que el problema no es trobi en aquest pas, que sol ser el més freqüent. Si no s'ha solucionat, revisa la secció "Com creo i verifico el meu compte?" per assegurar-te que estàs seguint els passos adequadament. Si encara es manté el problema, pots enviar un correu electrònic a l'adreça participacio@parets.cat, i rebràs assistència.

Com puc canviar la meva adreça electrònica, el meu nom d'usuari, la contrasenya, donar-me de baixa o activar o desactivar les notificacions que m'arriben al correu electrònic?

Fes clic a l'enllaç "Entra", introdueix la teva adreça electrònica i la contrasenya, i prem el botó "Entra". Un cop fet això, fes clic a l'enllaç "El meu compte", on trobaràs totes les opcions que et permetran canviar la teva adreça electrònica, nom d'usuari, contrasenya, donar-te de baixa o activar o desactivar les notificacions. Un cop fet el canvi adequat, assegura't de fer clic al botó "Desa els canvis".

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir